6.15.2009

Brunch i Harlem, middag i the Bronx!

Sitter framfor datorn o fryser om tarna.............o det ar 15e juni....snart midsommar!! Med andra ord....vi har inte riktigt sommar, men jag far se det positiva i det hela...det regnar iallafall inte!
Vad hander i NY da???
Hmm.....
Fredagen bestod av klienter, middag pa Houlihans i Bayonne, NJ o "The Hangover" pa bio....kul film.

Lordagen tranade jag o sen hangde jag o mannen mest i soffan o laste...det regnade sa det var inte riktigt en dag man kunde spendera ute...well well!
Igar bar det ivag till en klient pa morgonen sen sa akte vi upp till Harlem med samma klient o overraskade hennes pojkvan med en fodelsedags-brunch pa "Gran Piatto d'Oro". Det var en gang med gamla jobbarkollegor till var klient...hon ar fd Federal Agent....sa det blev en massa historier om deras tid som agenter!!! Veeerry interesting....far jag saga!
Maten o sallskapet var valdigt uppskattad av fodelsedags"barnet".

Sen pep jag o mannen till The Bronx for att trana systerbarnen Tatiana o Chana.....den har gangen fick jag agera PT o kasta en tung medicinboll till Chana............mina stackars armar skrek efter lordagens tranings-pass..........aaaaah!
Efter traningen stannade vi lite langre an planerat......pizza blev hem-bestalld sa vi kunde ju inte bara pipa ivag sadar...........heheh!

Nu ar det mandag.......solen skiner men det ar inte speciellt varmt som sagt. Jag har kopplat Ipoden till tv-stereon.......sa nu hors Lisa Ekdahls senaste album "Give me that slow knowing smile" over hela omradet har pa Staten Island..........

See ya!

No comments: