5.21.2009

*Suck...........!

Jaha.....nu hande det igen! Satt har framfor datan o smapillade med lite grejer, lyssnar pa min Ipod (sa jag inte vacker karln min)...o sa kommer Danmarks bidrag pa Eurovision.....en lat som jag inte alls tyckte var sadar kanonbra. Inte dalig, men inget som riktigt fastnade!
Sitter o nynnar med....o sa kommer det......saknaden!! Langtan efter familjen.........aaaahh.....det bara smog sig pa sadar!! SNEAKY! Man tror man ar saker.......o sa smyger den pa sadar....!
O vad gor jag nu da???

4 comments:

Lilen...(Danskt uttal!) Hehe... said...

Åååhhh!!! Ia då! Vi saknar dig med...ju! Önskar jag kunde komma över en stund o irriter...eeehh...umgås lite=)

Anonymous said...

Aaaaaawwwww....... jo, jag saknar dig med you crazy woman! (även om jag inte ingår i din familj, men jag har ju hängt med dig i nästan hela ditt liv din jobbiga männ'ska, så jag kan ju anses som en utökad familj? Yez! Typ den jobbiga bryllingen eller så? Hahaha!)
VIlken idé att gå och bosätta sig på andra sidan jordklotet........ ;-)
KRAMAR!!!!

✭✭✭ Johanna

Caroline said...

Emma-----jodu....irritationen kan anlanda nar som helst.........

Johanna-saknar dig "loca"....men vi ses snart forhoppningsvis!!!
Vi har kant varandra anda sedan forskolan.....fick precis en vision av dig pa en utkladningsdag...du var en indian o jag en princessa med en krona gjord av en plast-burk.....aaahh....ze memoriezzz!!!

Anonymous said...

Hmm... jag vet att jag varit indian (med en kliiiiande peruk ;-) Haha!) Så du var prinsessa? Med plastburk på huve'? Aaaawwww! Hahaha! Vi måste ha varit såååååå söta! ;-) Du med plastburk, och jag med kliande utslag! Hahahahahahahahahaha!
När jag tänker på våra "early days", så dyker den här bilden upp med oss båda på en trehjuling som jagar pojkar ;-)
Kan du tänka dig att vi känner ju varandra sedan uuuuuuurminnes tider! :-o Sanslöst när man tänker på det!!!!
... Huuuuur har vi stått ut??????? (Kidding!!! hihihi!)

✭✭✭ Johanna