3.20.2009

Fredag...igen!

Fredagen kom galopperande fortare an vad jag hade beraknat....inget fel i det egentligen. Men var tog denna veckan vagen?
Som ni ser pa min "header" firar jag o min lille karl 8 ar tillsammans som gifta pa mandag! 8 ar???? Kan knappt tro det ar sant! Det ska vara Brons-brollopsdag, laste ocksa foljande pa en sida:

"The number eight is considered particularly auspicious in Chinese culture because it sounds similar to the word for 'prosper' or 'wealth'. It is pronounced like "bah" in Mandarin (pinyin: bā)."

Later nat det!

5 comments:

ÅSA said...

Vad ska ni hitta på då??? Vi firar 10 år i sommar...helt sjukt vad tiden går... Trevlig lördag...Kram

Anonymous said...

Åtta är mitt nummer, inte möjligtvis turnummer... I nummerologi så blir mitt namn 8!!! O tecknet åtta är samma som evighet, foräver!! Fan va jag kan då...vad är de om 2 år. De va ju bomull den 5:e bröllopsdagen, de kommer du la ihåg;) Måste ju börja planera...hehe!

Caroline said...

Asa-Jag vet inte riktigt vad vi ska gora...vi gar val ut o ater nanstans. Vi sparar vart firande tills April o Maj....har ju nagra familjemedlemmar som anlander fran Sverige...da ska det bli firande.

Lillen-8 ar ar ju brons sager de. Planera planer! Snart fyller ju du aaaaaaaaaaar!!!!!!!!

Anonymous said...

Jo du sa de... Men vad är 10 år då?? Äh....bröllopsdagar är inget jag hålle reda på. Förutom när de blir jämna=)

Caroline said...

Lillen-eeeeeeeeeh..ingen aning! Sa jag ska inte halla andan...i vantan pa dyra presenter da alltsa???Well well........