2.06.2009

Uppdrag!

Mitt roligaste minne: Nar jag traffade min man for forsta gangen...oooh....ett harligt minne ar nar jag kom hem till Sverige efter att ha varit i USA i 2 ar......harligt att se hela familjen igen!

Min favoritmat: Just nu ar det sushi som galler......kan langta efter svensk husmanskost nat sa in i norden ibland! Ugnstekt falukorv, makrill med dillsas..........nu borjar det vattnas i munnen. I have to stop!

Favoritfilm:....finns sa manga...Hitchcock-filmer, "Under the Tuscan sun", "Man on fire"...mm mm mm!

Favoritbok: Mo Hayders bocker, "The Alienist" av Caleb Carr, Anne Rice's bocker, boken jag laser nu "The pillars of the earth" kan nog ocksa bli tillagd till favorithogen!

Favoritfärg: Vitt, gront, svart, gult...........asch....ALLA farger!

Mest pinsamma jag har gjort: Nar jag slangde ut en spydig kommentar till en brittisk fotbollsspelare som bodde pa ett hotell jag jobbade pa....for maaaaaaanga ar sen! Tror jag gjorde manga pinsamma saker den tiden han o hans lag bodde pa det hotellet........if I remember correctly! Min van Johanna kan nog instamma pa det???

Bästa vänner: Mina systrar......min man.....Nettan o Johanna..........

Sötaste bebis: Mina systerdottrar Emelie o Anna.....lilla Emma nar hon var en liten prutt!

Livs största kärlek: Min man saklart!


Det har uppdraget fick jag av Asa......vem ska jag skicka vidare det har till???

Tals att tanka pa!

No comments: