1.26.2009

Har suttit o stirrat in i dataskarmen heeeeeeeeeela dagen....nu kanner jag mig alldeles yr i knoppen! Haller pa att forsoka klura ut HTML.......o andra runt lite pa min blogg o mannens blogg.....men det vill sig inte!!!!!! Blir inte alls som jag vill......o sa vill Photoshop inte gora det jag vill..........!
Sa nu ska jag lata mina trotta ogon fa vila, o satta mig i soffan o dricka en kopp decaf Hazelnut kaffe.......skulle nog last ut "Lat den ratte komma in".......men jag orkar nog inte titta pa sma bokstaver just nu!! Behover jag glasogon kanske???


Pa tal om absolut ingenting: Har borjat titta pa ett program som heter "17 kids and counting", om en ultrakonservativ familj med 17 barn.....snart 18. Borjade titta for att jag blev valdigt fascinerad av familjen....17 BARN!!! Iallafall, som sagt ar de en valdigt ortodox kristen familj. Har inga problem med det, det funkar for dem! Men....tittade pa ett avsnitt dar ett av barnen skulle gifta sig, killen ar nog inte mer an 20 ar (vet ej) o tjejen som han skulle gifta sig kanske samma alder!
Tjejens pappa sager " When they get married, her husband becomes her authority"......
Fick en mindre chock nar han sa det......han sa aven nagra andra saker som gjorde mig fly forbannad. Men jag kommer inte ihag riktigt hur han sa det!
Detta ar 2009.........men de lever som om det vore pa 1800-talet....

No comments: