1.23.2009

Flaaaaaaaassss..

23/1-2009..........skriver jag i dagboken att jag har borjat trana igen! Jag har en ful vana att trana bra i nan manad.....o sen lagga det pa hyllan ett tag! Men idag ringde jag till mannen o sa att han skulle ta in sina redskap...heheh...I NEEDED A GOOD WORKOUT!

And I sure got one.........
Kande att jag behovde gora en del stretchningar, sa vi gjorde en massa pilatesovningar.....o sen avslutade med nagra boxnings-ronder! Tror vi holl pa i 1 timma.....
Nu kanns det battre....
Ni kan kolla in vad min man haller pa med pa dagarna....o kvallarna....
http://peraltaproactive.blogspot.com

Nu ska jag bara halla tag i motivationen......

3 comments:

ÅSA said...

Gift med en PT...kan man lägga träningen på hyllan då??? Lite avis är jag...skulle gärna haft en PT :)

Caroline said...

Jodu....jag har valdigt latt for att inte borja morgonen med lite traning o stretchning.....Det ar ju upp till mig o min vilja....
Men nu ska det bli andra bullar....

ÅSA said...

Men du, det är okej med lite träningsfria dagar också, bara de inte blir för många :)