12.19.2008

........pheeeeeeeeewwww!

Kom precis innanfor dorren...har spenderat hela eftermiddan med shopping....o snoslask! Jappp....nar vi drog upp gardinerna imorse sa snoade nat sa in i norden.........
En liten del av mig ville stanna hemma...mysa....under en filt o titta pa en mysig film....o sen kanske ga ut o slanga lite sno pa mannen.......

Men nepp.......vi hade lite julklappskop att avklara.......for vi aker ju den 25e December!
Sa vi begav oss ut pa de snotackta vagarna....med ett antal andra manskor...
Vi betade av en del av julklapsslistan....men nu ar fragan: vad ska jag ge till min svager????
Nagon som har nagot forslag?? Just nu susar det i hjarnan...kommer inte pa nagot!!!!!

Nehej...nu ska jag ta o satta mig i soffan o slappa lite....lata mina trotta fotter vila en stund!

No comments: