12.17.2008

Noah pa SI Ferry???

Efter att nastan missat farjan.....sprang som en gnu......fick jag satta mig o pusta ut! Brukar ha pa ipoden for att fordriva de 25 minuterna det tar att aka over till Manhattan, men den har gangen satt jag o chattade med min syster Malin o mina 2 systerdottrar pa min Sidekick....

Nar jag sitter dar o plinkar pa "Kicken" sa hor jag hur det sprakar i hogtalarna (batens...)
Ibland brukar nagon lasa poesi over hogtalarna...undrar om det ar kaptenen??? Iallafall, horde hur nan harklade sig o sen borjade det.............
"bla bla bla bla bla........and then he sailed for 40 days and 40 nights...bla bla bla"......
Det har later som de laser fran bibeln (tankte jag).........o jajeman.......de laste om Noah....o hans lilla jolle....eller jag menar hans ark!!
Ganska kul att de valjer just den "historian"......

Var kommer har nast???

No comments: