12.21.2008

Hmmmmmmmmmmmmm...

Oki......

Borjade planera infor morgondagen....

Blir nog en hel del skuttande omkring pa NY's gator...hit o dit....
Har namligen en lista:

1.Julklapp till lillasyster..yster
2.Julklapp till mor
3.Julklapp till svager
4.Julklapp(ar) till smaglinen...
5.Urban Outfitters for lillasyster
6.Duane Reade...
7.Shoppa klader till en van...coola klader till barnen
8.Klader till mig o mannen...


Det ar bara vad jag maste gora i stan.....sen maste man gora en massa hemma.....
Tvatta, stada, ordna kattvakt, lamna julkappar till grannar, fixa rakningar.........

Som tur ar sa har jag 2 dar pa mig att fixa allt det har...med hjalp av mannen pa tisdag...hoppas jag!!!!!!!

Nu maste jag tanka om det finns nat mer att lagga till listan.............??????

3 comments:

Anonymous said...

Jag har inte köpt nåt till nån i Fam Svensson....=( SÅ ta de lungt!!!!!! Konstigt, idag kommer jag få slå in barnens julklappar från päronen....helt själv!!!!!!!!!!!!!!

Caroline said...

Naj.......sorry!

Anonymous said...

Jag då? ;-) Heheheheheeeeeee! Kidding. "Fixa rakningar" ??? Raka benen? ;-)