12.25.2008

Hi ho...

Det har aret har julen verkligen varit annorlunda...
Slappade pa morgonen, pa eftermiddan pep vi ivag...........kom pa att vi kunde kopa pepparkakor till "svar-familjen"....Svenska till deras jul lite..lat bra tyckte jag! Sa vi smet in pa IKEA.....det va sa lugnt o stilla dar inne.......har nog aldrig varit pa IKEA nar det varit sa lugnt!
Vi spenderade kvallen med min mans systerdottrar...det var en valdigt lugn o trevlig kvall. God mat....o jag fick sla in julklappar....vilket jag tycker ar valdigt kul!
Kom hem sent.....borde egentligen sova just nu men jag vill fa liiiite packat innan jag gar o lagger mig. Vi aker inte forran vid 10-tiden pa kvallen imorgon...sa vi har ju god tid pa oss imorgon!
Nu kanner jag av resfebern..........lite iallafall!

Hej hopp...........

No comments: