11.06.2008

YES WE CAN!

8 comments:

ÅSA said...

Hej Caroline! Vilken spännande blogg :) Hit ska jag absolut igen...nu får jag passa på att testa mina engelskakunskaper också, hrm... Ha det så jätte bra! Åsa

Caroline said...

haha...tack for titten... o kommentarerna! jag lovar...ska kommentera pa din....

Johanna said...

Tack för din kommentar! Jag håller med.

Ja, det var ju för tur att Obama vann i alla fall. Men här hemma har porp 8 pumpat luften ur oss. Ja-sidan byggde ju mest på lögner. Hur i hela världen skulle likkönade äktenskap skada hetero-äktenskap? Det är helt ofattbart. Ja ja …

Caroline said...

Johanna, nar jag horde om Prop 8 sa blev jag nyfiken vad ja-sidan hade och komma med. Jag gick in pa deras hemsida,den dagen skrev de om att en larare hade tagit sina elever till ett brollop....det var 2 kvinnor som gifte sig. Och det var ju katastrof....tyckte en del foraldrar o de som haller i Prop 8!! Jag borjar bli trott pa sadan trangsynhet!

Johanna said...

Caroline, jag har sett det klippet också, jag tycket bara att det var jättefint.

Johanna i Paris said...

Aaah! CONFUUUUUSION! En annan som heter Johanna! Tankte "Eeeeeh ... Har jag alzheimer??? Minns inte att jag skrivit dessa kommentarer ..." ;-) hahaha! Men det VAR JU INTE JAG ;-) hahahahahahahaha!!!! Aaaaaaaaaaaaaahhhh .... TOTAL-forvirring under ngr sekunder! Hehehe! Jisses.
KRAMARRRRR >>>>>>>> fran Johanna i Paris ;-)

Caroline said...

hahah....det va ju tur att alzheimern inte hade brutit ut totalt! kram pa dig

Caroline said...

Skaffa dig en blogg Ms Crainmark...annars.............