11.22.2008

Gubbarna i stubbarna....

Tror jag har fatt overdos av julsanger......det snurrar i huvvvet...***tva sma roda luvor o en farskinnsfall....lalalala..........***

Jag tog nagra timmar till att uppdatera Ipoden, var ju tvungen att gora en "Jul"-playlist!! Det blev Peter Joback, Agnetha o Linda, Absolute Christmas, Faith Hill, Celine Dion o den nya julcd'n med Charlotte Perelli.........ar inte riktigt sald pa den an....men det kanske tar nagra lyssningar!

Nu har glittret, julkulorna o jultomtarna akt fram, det ar tur att mannen inte ar hemma ..han hade val storknat! Men det har kan ta timmar...maste ju planera...jag kanske ska rita planer for nasta ars pyntning (gar det fortare da??)!

Nehepp.....har blir inga barn gjorda.....BACK TO WORK!

5 comments:

Anonymous said...

Hejsan hoppsan tralle ralle ra.... Kör så de ryker!!!!!! Glöm inte Sarah McLachlan...

Anonymous said...

Aaaahhh!!! Släktkrönikan....snark! Tänker, de knakar. Ska kolla på den andre datan.

Caroline said...

Jag "kopte" Sarah M....o den gick varm pa ipoden....vill ha Josh Groban!...alltsa hans julcd...inget annat...hehehhe!Nu e vi i NJ...de hyr ett annat hus for att de haller pa att renovera deras hus....jag tycker det e alltid nan renovering pa gang i deras hus!Well well.....maste ta en promenad med Scrunchie for att se hur det gar!! Min mobil funkar har.,....wooooowww!

ÅSA said...

Upp till bevis Caroline! Nu vill vi se din julskyltning :D

Caroline said...

Hahah....eeehh....*blir nervos...
Japp japp...bevis kommer pa fredag...nar vi ar tillbaks fran NJ..glomde att ta med kabeln till kameran!!