7.17.2008

Produktivitet....

Idag hade jag tankt att vara valdigt produktiv....skulle gatt upp tidigt o tagit mig in till NYC o traffa min andra halft.....Vicente. Vi skulle da ga till Barnes And Nobles o jobbat pa lite grejor tillsammans.


Men nu ar klockan 10.25 am o jag sitter fortfarande hemma o pilla pa datan..........hmmmm!Oh well....va e en dag pa slottet???


Som "tur" ar sa ar Vicente fortfarande o halsar pa sin pappa pa sjukhuset o sa ska han aka till The Bronx o fixa bil-stereon.......


Sa jag kanske hinner in till stan innan min man inser vilken latmask han har till fru.....hhehehe. Men det ar sa jakla varmt ocksa....jag blir sa seeeeeeeeeg nar det ar sa har varmt.....det ska visst vara 90 F =ca 30-35 C.............da blir det svettigt i armhalan far jag saga.

<<<<< Dar skulle jag vilja ligga o plaska just nu,Olofsbo!!!!!
Men eftersom jag bor nagra tusentals mil darifran sa far jag noja mig med en kall dush..........vi har strander har ocksa......men dit hinner man oftast inte aka............well well!!!!!!!!Nu ska jag ta tag i min svettiga krage o gora nat!See ya! Peace!

1 comment:

Anonymous said...

FLYTTA TILL LONDON!!!!!!!!!